tirsdag 21. juni 2011

Bryllup..

Fikk bestilling på ett kort til ett bryllup...
Kreativiteten min ikke helt til stede for tiden....
så jeg brukte lang tid på å finne ut hva slags kort jeg skulle lage...
Valget mitt falt på dette kortet... mal til kortet finner dere her HER

             
Jeg har brukt papirer fra Pion Design, stanser fra Martha Stewart, blomster og pynt fra Wild Orchid Crafts
Sånn ser kortet ut uten "belte".

Sånn ser det ut når det er brettet ut.


Ett lite detalj bilde. Inni ville hun at det skulle stå " Gammel Kjærlighet Ruster Ikke"
Så jeg delte opp dette og satte ett ord i hvert hjørne.

Fikk tilbakemelding fra henne som bestilte kortet i går... og hun var STOR FORNØYD!! Moro!!

Håper alle har hatt en flott dag!

Klem fra Hege-Annette



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar